27 juni 2017

Vecka 26

Allmänt

Denna vecka har mitt sommarjobb börjat på riktigt. (Dock har jag jobbat några pass innan semestern drog igång.) Det känns bra att ha ett ordentligt sommarjobb med semestervikarie-anställning och ett schema. Jag jobbar t.o.m. augusti. 


Idag blev det ett kvällspass på jobbet. Innan dess red jag hästen och redigerade bilder vilket jag fortsatt med nu efter jobbet. 200bilder har jag redigerat idag och några är uppladdade: 

//kopiering förbjuden!//


Jag gillar fotografier där hästen hoppar från kameran. Det är svårare att fota men blir väldigt snyggt när man lyckas tycker jag. Det är lätt hänt att hästens huvud hamnar bakom ett hinderstöd eller att det blir en ful vinkel på hästen om den kommer snett på hinderet. Framifrån är lättare att fotografera och kan också bli snyggt: 

//Kopiering förbjuden! //

Jag hoppas på att få upp alla bilder innan helgen. Förhoppningsvis imorgon. I helgen får vi se om jag fotar någon ny tävling, (är lite sugen på det) eller om jag tar och är helt ledig den helg som jag faktiskt är ledig. 


Planen är att hästen rids måndag, tisdag, onsdag, torsdag, eventuellt fredag, vilas lördag och rids ett pass på söndag. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress