Nu är det äntligen jul på bloggen! 
 
Jag är förvånad över hur länge jag klarade av att ha hösttemat på bloggen iår. Det är också fortfarande ett mysterium hur jag kunde välja att ha orange som huvudfärg istället för magenta. Nu är det återigen ett vinrött vinter/jultema på bloggen och allt är i sin ordning igen. Bilderna är dock 2år gamla nu och Tino åt granbarr på 90% av bilderna och jag skäms över mina gamla ögonbryn så det är hög tid att ta nya bilder. Som ni alla vet är det inte "bara" att gå ut och fotografera utan det ska helst vara snö på backen men inte i luften och helst inte för kallt för att ha klänning på sig o.s.v.
 
Eftersom jag har inlett denna vecka med ett fint jultema (om ni frågar mig) så är tanken att jag ska rita klart årets pepparkakshus. Att rita pepparkakshus är bland det roligaste som finns, t.o.m. så roligt att jag lämnade in en pepparkaksritning till min lärare i CAD. Jag tror faktiskt att han uppskattade den mer än mitt stall.
 
 
GOD JUL!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress