30 januari 2018

VECKA 5

Allmänt

Nu är det en ny vecka och vi har alla haft möjligheten att börja den på ett bra sätt. Även jag, som igår under måndagsmorgonen missade chansen när jag körde av vägen och fick bogsera upp bilen. Jag älskar snö men blötsnö och bakhjulsdrift är inte bästa kombinationen... Gårdagen fick ändå ett bra slut och idag är det ju tisdag. Min älskade Tino (som är väldigt fin just nu) ska få gå ett pass och jag ska förbereda mig inför veckans möten. Imorgon, onsdag ska jag träffa min nya sjuksköterska och på torsdag har jag jobbintervju. Egentligen skulle jag endast vilja jobba med mitt eget företag hela sommaren men tävlingarna går endast på helgerna och något måste jag göra på vardagarna. Chilla på stranden är inte riktigt min grej och det är bra att samla på ett CV när man har chansen antar jag även fast jag just nu bestämt mig för att bli entreprenör livet ut.

Hoppas att ni haft en bra start på veckan!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress