I fredags var jag en snabb vända inne i stan och gjorde mitt sista prov vilket slutade med ett A. Jag är väldigt nöjd över det då jag hade en lärare i högstadiet som sa att jag ALDRIG skulle kumna få högt betyg på muntligt pga talsvårigheret. Förresten är jag också väldigt nöjd med att jag i år har lagt ner mest tid på kurser som varit tråkigare/svårare och inte överpluggat matten som går bra hur jag än gör. Efter stan red jag Albertino på banan och han var väldigt fin. Jag ramlade av honom häromdagen då vi blev jagade av en jakthund. Jag blev rädd för att han skulle skena iväg och försökte hoppa av honom men ramlade iställer av lite klumpigt. Jag hade väst på mig och hjälm såklart så jag klarade mig bra. Albertino stod och betade några meter ifrån mig som ingenting och jakthunden sprang iväg. Jag och Albetino blev jagade av en älg och en jakthund en gång och då blev Albertino så rädd att jag fick leda honom. Denna gången var det jag som blev rädd istället. 

Fredagskvällen och hela lördagen spenderade jag hos A med god mat och härligt umgänge. Nu har jag kommit hem igen, mockat och gjort mig iordning för att fira morsdag hos farmor. Ikväll ska jag iväg och rida Q. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress