Idag så kom ju Göteborgsgänget till mej som innehåller bästa kompisen och några andra. Som jag berättade innan så åt vi min cheesecake. Alla tyckte den var jätte god. Vi spelade även brännboll, jag slog faktiskt ett jätte bra skott och tog några lyror. Springa får ju inte den sjukskrivna, handikappade Annie göra. 
Något annat som jag inte får göra men som jag gjorde var att skratta. Gör ont i magen men när man väl har börjat kan man inte sluta! 
Vi fick avbryta brännbollen eftersom det började regna och åska och blixt kom. Jag fick en present av min kompis. "Grattis för att du överlevde"sa han innan jag fick öppna den, haha! 
 
I presenten var det en nallebjörn. Nallebjörnen håller i en blindtarm och har ärr på magen , nästa exakt på de ställena som jag har.. Så fint:)
 
Vid halv nio så åkte jag Volvo och så kollade vi på film. Jag hade med mej ostbågar som några fler också verkade gilla;) vi kollade på Den gröna milen. Jag tyckte att filmen började i lite gåtor men sen blev den bara bättre och bättre desto mer man fick veta. Jag hann inte kolla färdigt på hela innan jag skulle hem. Filmen är lång men inte långtråkig!
 
Nä nu måste jag nog sova.. :)
Robert

Fan va mysigt skrivit

Svar: Tackar kompis
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress