30 januari 2015

Välförtjänt helg

Allmänt

Denna veckan har varit minst sagt intensiv i skolan. Ett stort fysikprov som jag klarade mig igenom idag och ett stort privatekonomiarbete som jag har lämnat in. Jag har också haft mindre saker i veckan i skolan men nu är det helg. 

Idag har det kommit jättemycket snö och då kan jag ta mig ut och åka skidor imorgon! Älskar det, det är så fruktansvärt roligt ibland och det gäller att passa på nu när snön är här. Det negativa men snön är att vägarna inte är de bästa så vi åker inte upp till ridhuset ikväll. Det får bli imorgon istället. Ida och Fiona var uppe i ridhuset igår och hoppade bana med kombinationer och Fiona hoppade allt med lätthet och var super positiv och glad. Jag satt hemma och pluggade så kunde inte följa med och filma. Ida har lovat att jag ska få rida Fiona till helgen, imorgon kanske. Jag ska be någon filma då.


Nu när det är helg och jag är fri från skolan så kommer uppdateringen vara på topp igen. 

Välkommen helgen, jag älskar dig :*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress