22 juli 2017

Fullt upp

Allmänt

Denna veckan har det blivit mycket jobb och till och med 2 stycken(!) samma dag. Jag har kännt mig väldigt trött när dagen har varit slut och jag har hållt igång flera timmar med jobb och stall. Hästen har blivit riden alla dagar förutom fredagen. (Han behöver ju få någon vilodag.) I onsdags hade jag min lediga dag och då åkte jag med T till Oskarshamn efter att ha ridit hästen på morgonen/förmiddagen. Vi gick runt på stan och åt glass och sedan middag nere på hamnen. Supermysigt och veckans höjdpunkt! Idag, lördag blev det 12,5 timmars arbete (utan rast, som alltid) från halv 8 till 8 och imorgon väntar ett arbetspass på 9 timmar. Därefter är jag ledig hela 2 dagar, både från arbetet på kommunen (som vårdpersonal på gruppbostad) och på humana (som personlig assistent). Dom 2 dagarna spenderas med Albertino och T. <3

Nu ska jag sitta med min jobbmail på mitt fotoföretag och sköta om mina beställningar! Det blev mycket jobb denna sommaren vilket är positivt för bankkontot men det kräver helt klart återhämtning för min del. Jag har även fått prioritera bort att tävla vilket är tråkigt men samtidigt finns det väldigt få tävlingar nu på sommaren..
 
Vi hörs!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress