7 juni 2017

Min bal

Allmänt

Igår hade jag min efterlängtade studentbal. Jag tänkte visa er några mobilbilder som jag tog under dagen och sedan hoppas jag få lite bättre bilder till mig. 

Här är en bild direkt efter att jag har varit hos frisören. (Här har jag inte min balklänning på mig.)
Älskar mina glitterläppar!
 
Pojkvännen körde oss till balen. 
 
 Här är vi i Linnèparken och fotograferas. Soligt och fint var det!
 
Vi gick vidare till PM där balen var och började med att dricka lite champagne.

Därefter satte vi oss till bords och det bjöds på mat helt i min smak:
Vitlökschips bjöds det på först. (antagligen heter det något finare...) Gillar vitlökt skarpt så det var väldigt gott!

 Förrätten - RÄKOR, CITRON m.m., såklart min favorit då jag älskar räkor (och citron).

 Huvudrätten - ryggbiff med rödvinssås och potatis. Mycket gott det med!

--Och slutligen choklad som dessert. Jag fick en specialare med björnbör då jag är nötallergiker. Den var också god, något mäktig för min smak kanske.

 
Tack för alla som kom och förgyllade min kväll och ett extra tack till min fina baldejt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress