29 mars 2017

Nytt täcke!

Allmänt

Igår var jag på gekås och handlade lite. Jag tänkte lägga upp det jag handlade senare men har på bilden ovan har ni ett fodrat regntäcke för 300-400kronor. Billigt och snyggt. Jag kom hem runt 7 på kvällen igår och åkte till pojkvännen så Tino fick vila och istället bli riden idag. 


Idag var det tråkigt väder, mulet med duggregn till och från. Det är inte uppskattat av varken Tino eller mig men det blev en ridtur på 45minuter iallafall. Först skrittade och travade vi fram i skogen. Han var väldigt på och frammåt och blev då lite hög i nacken. Jag valde därför att rida ett pass på banan, då vi kunde plocka ner formen mer. På banan var han väldigt mjuk och fin från början. Vi red mycket övergångar och när jag var nöjd gick vi in, lite tidigare än vanligt pga vädret. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress