27 maj 2017

Morgoninlägg

Allmänt

Det var hela 3 dagar sedan jag bloggade. Det har knappt aldrig hänt tidigare men jag har helt enkelt inte tagit mig tid till det. Jag har inget plugg längre men jag har jobbat lite denna veckan och varit ganska trött. Jag gick precis upp och klockan är 9.. Ganska sent för att vara mig.

Idag har jag endast 2 saker som ska göras, fota tävling och rida hästen. Jag hade nämligen glömt planera upp denna dagen, eller egentligen hela helgen för att vara ärlig.. Det jag ändå har lyckats planera ihop är att rida ett dressyrpass med Albertino. Jag hoppas på att kunna åka iväg med honom och rida på gräs. jag behöver nämligen testa att rida på gräs innan det är dags för vår gräsdebut och inte minst kolla så att broddarna passar skon (de är ganska slitna). Halv 12 åker jag upp och fotar och tills dess måste jag ladda min kamera och helst även min mobil. Jag laddade inte dem ikväll och någon lyckades ta sönder sin laddare igårkväll/natt (Bra jobbat Annie). Ska försöka att hitta på något mer i förmiddag fast det är lite sent att planera in ett ridpass. Jag behöver skicka över några bilder på önskad balfrisyr + sminkning till min frisör och se om pappsi kan köra Tino i eftermiddag. Har egentligen en hel del samtal att ringa och saker att kolla upp men det får bli efter helgen, närmare bestämt måndag.
 
Jag tänkte försöka göra flätade knoppar på denna kille till dagens ridpass!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress