Nu är det söndag kväll och snart börjar en ny vecka. Denna helgen känns det som att jag inte fått något gjort även fast jag har haft fullt upp hela tiden. Gårdagen spenderades på tävling från förmiddag till eftermiddag. På kvällen red jag hästen på gräsbana (vilket inte var några problem) och sedan var jag med T. Idag följde jag med T på ett möte på tidig förmiddag och nu är jag precis hemkommen från mitt egna möte. Nu ska kvällen spenderas framför datorn med något salt och planen är att redigera bilder och förhoppningsvis lägga upp de från LCn. Jag har dock många bilder att gå igenom men känner att jag vill beta av iallafall en klass idag då jag har skola och jobb nästa vecka.
 
Jag hoppas att ni har haft en bra helg, händelserik eller ej.
//Kopiering förbjuden//
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress