15 oktober 2017

Min fina♡

Allmänt tävling

Albertino brukar alltid bjuda på det där lilla extra på tävlingsbanan men idag kändes han inte alls som vanligt. Han gick segt på framridningsbanan, jag fick inte fram honom utan han blev bara springig. Han gjorde skänkelvikningar och ryggade lydigt men frammåtbjudningen fanns inte och kom aldrig heller fram. Jag valde ändå att starta för han kan bli riktigt du väl inne på banan men det blev ingen bra ritt idag. Han var inte spänd eller trött men kroppen så nej. Jag valde att inte starta andra klassen såklart. Vi åkte hem och jag hörde lite med min tränare som tyckte att jag skulle kolla upp honom. Jag försökte longera honom lite senare på banan hemma men han gick inte fram och vägrade att trava... Min första tanke var att han tycker det är tråkigt att gå på banan varje pass och att det inte blir bra för kroppen heller. Nu är jag dock osäker på om han har ont någonstans eller är sjuk. Han var likadan för något år sedan och så fort jag red ifrån banan och ut i skogen gick han världens frammåtbjudning. Magkänslan säger att det är det som är problemet, för många pass på banan. Tyvärr har vi inget annat alternativ. Vi får se hur han reagerar på att få komma ut i skogen en sväng. Jag hoppas att det är så enkelt + en stel vänsterbog såklart.

Josefin Nilsson

Han ser superfin ut på bilderna! Hoppas att det inte är något allvarligt <3

Svar: Tack, bilderna är från igår så jag tror inte att det är något!:)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress