3 september 2017

Vattenfärgstatuering

Allmänt

Jag har länge tänkt tatuera mig och innan jag var 18 så hade jag stora planer på att tatuera mig på min 18årsdag men så blev det inte (precis som typ allt annat man trodde skulle hända bara för att man fyllde 18..) . Jag kommer göra en tatuering till minne av min häst Tino när han går bort och det har jag alltid haft planer på. Vad för tatuering som jag ska göra innan dess har jag inte riktigt vetat då jag inte bara vill göra någon som är snygg utan något som betyder mycket för mig. Jag har alltid tyckt väldigt mycket om rävar och har 5(!) rävtavlor på mitt rum av 6st och den andra är en skiss på Tino.. Rävar är inte bara väldigt fina djur utan är även en symbol för styrka och mod.  Valet följ helt enkelt på en rävtatuering och sedan har jag bestämt mig för att det är en vattenfärgstatuering som jag vill ha för de är så himla fina! Dock vet jag att det kan bli helt fel:
 
Färgerna på de två ovanför är så himla fina <3 men gillar även de tre nedanför om man tänker att man tillför lite färg i bakgrunden:
 
Nu återstår det bara att bestämma sig för vilken rävtatuering jag vill ha. (Jag har även skissat lite själv men jag blir ju aldrig nöjd med mina skisser så jag gav upp.) Leta upp en tatueringsstudio måste jag också göra. Målet är att ha tatueringen på kroppen innan jul! 
 
elinore

Så fränt med typen vattenfärg :D
Gillar skarpt att du vill göra en räv :)

Svar: Ja men de är verkligen coola! :) KUL! :D
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress