2 september 2018

20 ÅR!

Allmänt

Idag fick jag absolut bästa starten på min födelsedag. Jag vaknade upp tidigt av att högtalarna spelade rockmusik och åt en riktigt lyxig söndagsfrukost med hjärtanformade pannkakor med sylt och även melon och annan god frukt. Efter frukosten kollar jag mina notiser och ser att mina absolut bästa vänner har skickat grattis-hälsningar till mig strax efter klockan 12 inatt. Hur underbara vänner har man inte!? Det enda som saknades imorse var att få pussa på Tinos mule. Jag ska till Albertino och Q i eftermiddag så jag behöver inte sakna dem allt för länge! Först nu ska jag baka tårta till familjen som kommer och hälsar på mig i min lägenhet efter lunch. Denna dagen kan med andra ord bara bli bra! 
20 år och har aldrig trivts bättre med mig själv eller min ålder.
Mamma

GRATTIS MIN LILLA STORA FLICKA VI SYNS

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress