23 september 2018

Regnbågar överallt

Allmänt

Denna helg har det varit riktigt höstväder med storm, regn och blåst. Idag har dock solstrålarna kikat fram lite och bildat regnbågar. 

Denna bild la min tränare upp igår efter dressyrträningen. Det gick verkligen suuuperbra! Min tränare förklarar så bra hur jag ska tänka och då gör min kropp rätt. Vi jobbade mycket med travskolor, förvänd galopp och lite ökad- och mellanskritt. I skritten är det dock mest bara att åka med så vi la mest fokus på traven och galoppen. Jag ska försöka hinna ladda upp en liten video. Q fick som vanligt mycket beröm. Alla vi har träffat på vill ha honom i sitt stall! Han har alla egenskaper som man vill ha hos en ridhäst. 

Denna kille fick hoppa imorse. Han börjar bli riktigt mjuk och fin att rida nu, så kul! Idag hoppade han minst lika bra som VM-hästarna, enligt mig och honom. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress