3 januari 2019

Torsdag förmiddag

Allmänt

God förmiddag!
 
Jag tog mig en lång morgon idag. Jag försöker passa på att sova ut och ta lite lugnare om dagarna när jag är ledig. När skolan börjar om en vecka kommer det att bli mer stressigt att hinna med tre hästar. Idag har jag visning av min hyreslägenhet vilket jag fick veta först igår eftermiddag. Det förstörde helt klart min veckoplanering. Jag avskyr att behöva förändra i min privata planering. På jobbet kan jag vara mer flexibel men i mitt privatliv tycker jag att det blir för jobbigt när jag måste kasta om planeringen och göra kortsiktiga lösningar. Det är ett funktionshinder och tyvärr inget som jag kan träna bort även fast jag hade velat. Det tar så mycket energi att vara upprörd över att en tid eller ett datum förändras men somsagt är det bara att acceptera att man fungerar så. Dessutom försöker jag att alltid ha en plan B, C och D men tyvärr går inte livet att förutse eller planera. Gårkvällen blev ändå bra då jag spenderade den med pizza och en vän istället för mina tankar. Min lägenhet är nu även storstädad vilket inte är helt fel. Idag ska jag spendera dagen hos Q, Apollo och Albertino. Jag tänkte även skriva klart ett inlägg om vilka mål jag har med 2019 privat och med hästarna. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress